Γενικά

16 Οκτωβρίου 2014 16:38

Συνεργασία του Υπουργείου Τουρισμού με τη Samsung

Το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ ενισχύουν την προβολή της Ελλάδας στις αγορές του εξωτερικού.

-

Τα εργαλεία και τις καινοτομίες του διαδικτύου εκμεταλλεύεται το υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την ενίσχυση της προβολής της χώρας στις αγορές του εξωτερικού.

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ ανακοίνωσαν την έναρξη συνεργασίας με την εταιρεία Samsung, προκειμένου ο δικτυακός τόπος Visit Greece να εμφανίζεται στις έξυπνες τηλεοράσεις (Smart T.V.) του Κορεάτη κατασκευαστή.

Αυτό, όπως τόνισε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη, είναι ένα ακόμη μεγάλο βήμα για την προβολή του ελληνικού τουρισμού, που έρχεται να προστεθεί σε ένα πλέγμα δράσεων με όχημα τα εργαλεία του διαδικτύου. Αφού επεσήμανε ότι πλέον η τεχνολογία και ο τουρισμός συνδέονται άμεσα συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας υπογράμμισε, πως οι τουρίστες με τη σειρά τους εκμεταλλεύονται τις τεχνολογικές εφαρμογές με αποτέλεσμα την αύξηση της τουριστικής κίνησης.

Ενδεικτικό της δυναμικής του διαδικτύου είναι και η επισκεψιμότητα του Visit Greece που έχει φτάσει τα 10 εκατομμύρια επισκέπτες ενώ στο YouTube οι προβολές έχουν ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια. Η επόμενη κίνηση του Υπουργείου Τουρισμού στην σκακιέρα της προβολής αναμένεται να είναι και πάλι στο χώρο του διαδικτύου, με την υπουργό να σημειώνει ότι στόχος του υπουργείου είναι να προβληθούν μέσω του διαδικτύου όλα τα προϊόντα που διαθέτει ο ελληνικός τουρισμός στο χαρτοφυλάκιο του.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού Πάνος Λειβαδάς επεσήμανε ότι η παρούσα συνεργασία με τη Samsung ανοίγει νέους δρόμους και πλέον το βλέμμα είναι στραμμένο και στην αγορά της Κορέας, η οποία αποτελεί στόχο του ΕΟΤ, όπως είπε ο κ. Λειβαδάς.

Νωρίτερα το πρωί ο γενικός γραμματέας χαιρέτισε το 7ο Διεθνές Συμπόσιο Μαύρης Θάλασσας: «Προοπτικές για τον Τουρισμό στον Εύξεινο Πόντο», υπογραμμίζοντας ότι ο τουρισμός μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση και διάχυση της περιφερειακής ανάπτυξης, στη βελτίωση των διακρατικών σχέσεων και στη σύσφιξη των εμπορικών και επιχειρηματικών σχέσεων στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας. Η Ελλάδα, όπως είπε, έχει ένα εξαιρετικό «brand name» και μπορεί να πρωταγωνιστήσει τόσο στην προσέλκυση τουριστών όσο και στις επενδύσεις.

12345   8910
  Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
 Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή antenna.gr (με ενεργό σύνδεσμο προς το antenna.gr)